Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Erwin schrijft

Verhalen in een notendop, confessies uit de boudoir, curiositeiten, statements, woede en liefde.

Pourquoi encore une Gay Pride à Bruxelles : 2ème partie

Pride trekt dit jaar weer dwars door de stad

http://www.bruzz.be/nl/uit/pride-trekt-dit-jaar-weer-dwars-door-de-stad

 

Boris De Visser : Alle hens aan dek! Is deze barbarij nog wel van deze tijd? Toch nergens voor nodig om je seksleven te etaleren of op te dringen aan de neus van onschuldige voorbijgangers? Brrrrrr.......
Iedereen doet wat hij wil, ook tussen de lakens, maar hou het aub een beetje beschaafd en proper!

                Erwin Abbeloos : Hahaha, allez, vooruit.. Ik denk dat jouw woorden meer barbarij van andere tijden - en helaas nog van actuele tijden.. - vertonen dan de barbarij van alle kleuren van de regenboog. Je snapt het nog altijd niet, hè.. Man man man... Kijk, ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken, zo'n opmerking is écht wel van andere tijden en weet je, daar heeft niemand wat aan. Maar schrijf en doe maar verder hoor, op 20 mei is Brussel opnieuw hét feest van alle diversiteit. We hebben het wel al gehad met uitspraken van jouw aard. Prettige dag en euh, prettige 20 mei - hopelijk niet té verzuurd.

                               F. De Mey : Ik sluit me ook een beetje aan bij vorige reactie: diversiteit is prima, maar zeer luidruchtig en na afloop van het feest is het alles behalve een 'feest' voor de straatvegers die het boeltje weer mogen proper maken...

                                               Alex vanden : wat een drogrede is dat ! Dan kunt ge elke manifestatie schrappen want geen enkele bijeenkomst is een plezier voor de groendienst van t stad (ps of lees eens artikel over park Vorst ... http://www.bruzz.be/nl/vide... zondag best dan ook de parken maar sluiten nee ?

                               Boris De Visser : Neen, ik snap het inderdaad niet en ik zal misschien nog van een andere generatie zijn, maar seksualiteit is volgens mij een intiem gegeven tussen 2 personen en moet niet op straat gedemonstreerd worden door naakt of in vulgaire outfits het straatbeeld te domineren met of zonder pluim waar de zon nooit schijnt. Normvervaging alom! Volgens uw redenering mogen de liefhebbers van kakseks dan ook paraderen met een bruine vlag door de straten. Leuk gezelschap, maar mij niet gezien hoor! En op 20 mei blijf ik liever gezellig thuis, op veilig afstand. Doei!

                                               DennisK : Ik ben homo en zichtbaarheid moet! Het is niet zo vanzelfsprekend voor ontdekkende homo-pubers om te weten hoe en wat. De nadruk op jeugd en een goed uiterlijk is wel extreem, ik voel me ook niet thuis bij een meute krijsende jeanetten, die toch wel de de sfeer bepalen op zo n pride.

                                                               Alex vanden : duidelijk nooit geweest. Naakt is sowieso nie toegestaan en vulgair .... wat is vulgair ? Voor elke 'ordinaire' verschijning lopen er 10 onopvallende .... die natuurlijk de TV niet halen wegens niet interessant. Kortom, zoveel kortzichtigheid en mening gebaseerd op zero feiten als u tentoon stelt, geeft allemaal maar aan dat het wel nodig is op straat te komen voor de LGBTQ+ gemeenschap (wat by the way for your information zoveel verder gaat dan sexualiteit), tolerantie is nog altijd zeer beperkt ... Misschien moet u dan een manif pour tous organiseren .... daar zeg ik dan weer dat men zo’n achterlijke en bekrompen ideeen niet hoeft te etaleren aan onschuldige voorbijgangers !

                                                               Boris De Visser : Geweest niet, wel gepasseerd of zeg maar getrotseerd toen ik een paar jaar geleden in het centrum was en moeten wegvluchten ben voor deze invasie van krijsende creaturen die er maar niet uit zijn of ze man en/of vrouw zijn.
Wat is vulgair? In bendevorming met string op een stoet staan, obscene gebaren maken, de boel op stelten zetten, oorverdonderd lawaai, overal rotzooi en kots.....dat is in mijn ogen vulgair. Maar hé, ieder zijn mening hé. Als jij je daarbij wil aansluiten, be my guest and have fun! Ik zoek de rust en beschaving wel op.

                                                               Dirk G : Heeft u het over Karnaval Aalst?

Marco Pajot : Hopelijk goed weder,een spetterende show, toffe ambiance en geen rabiate moslims!

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article